امارات موبايل
اعتباری که بی ادعا همچنان معتبر است 
قالب وبلاگ
نويسنده

اولین نفری که در کنفرانس توسعه دهندگان I/O امسال روی صحنه حاضر شد، ساندار پیچای مدیر بخش اندروید شرکت گوگل بود. او صحبت های خود را با ارائه آمار هایی از تلفن های هوشمند در سراسر دنیا شروع کرد و به گفته سال گذشته ۶۰۰ میلیون نفر در دنیا تلفن هوشمند خریداری کرده اند.

 

سپس در ادامه گفت گوگل محصولات خود را برای «همه» در سراسر دنیا تولید می کند. با گفتن این نکته، ساندار پیچای به سراغ اندروید رفت. البته نه اندرویدی که روی گوشی ها نصب شده بلکه اندرویدی فراتر از گوشی های هوشمند.

 

 

به گفته وی از هر ۱۰ تلفن هوشمند، ۸ گوشی اندرویدی فروخته می شود. از این رو این شرکت به راحتی می تواند دستگاه هایی مبتنی بر اندروید را در زمینه های مختلف تولید کند. برای مثال در صنعت خودرو، ۳۵ برند خودروسازی، از پلتفرم اندروید آتو پشتیبانی می کنند. 

 

وی سپس به سراغ تلویزیون ها رفت. او با اعلام خبر دو برابر شدن فروش اندروید تی وی، سعی کرد حضار را به موفقیت این پروژه قانع کند. همچنین به گفته او، ۱۷ میلیون دانگل کروم کست در سال گذشته به فروش رسیده که رقم بسیار خوبی است. خبری آخری که ساندار پیچای درباره اندروید داد، آمدن شبکه خانگی HBO به اندروید تی وی بود. 

 

پس از این آمار و ارقام، Dave Burke روی صحنه آمد تا درباره نسخه بعدی اندروید یعنی Android M، صحبت کند. 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 / 3 / 1394برچسب:, ] [ 16:28 ] [ اميداحمدي ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبسایت

امارات موبايل = اعتباری که بی ادعا همچنان معتبر است، فروش انواع گوشی به صورت عمده و خرده، نمایندگی شرکت های دیمو-جی ال ایکس و تیک سل، فروش سیم کارت همراه اول و ایرانسل، فروش انوع وسایل جانبی به صورت عمده و خرده
موضوعات وبسایت
آرشيو مطالب
امکانات وبسایت

Alternative content